YOURE-TECH

YOURE-TECH IN HERE

YOURE-TECH

YOURE-TECH IN HERE

پسورد بیش از ۱۰۰ میلیون اشتراک لینکدین روی اینترنت به فروش گذاشته شده است.

شاید کمتر کسی به خاطر بیاورد که لینکدین در سال ۲۰۱۲ هک شده است، ولی اکنون و حتی با گذشت چهار سال از این اتفاق بعید نیست که باز هم امنیت اشتراک شما در این سرویس تحت مخاطره باشد.

  ادامه مطلب ...

گوگل هم سخت افزارهای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را می سازد.

گوگل امسال در کنفرانس توسعه دهندگان خود از برنامه هایش برای آینده ابزارهای واقعیت مجازی پرده برداشت. قرار است پلتفرم Daydream که در خلال این مراسم رونمایی شد، یک اکوسیستم کامل و در بر دارنده مجموعه کامل سخت افزار، نرم افزار و محتوای واقعیت مجازی باشد.

  ادامه مطلب ...

مطرح شدن احتمال تمام شیشه ای بودن آیفون ۲۰۱۷ از جانب یکی از شرکای سخت افزاری اپل.

کمپانی اپل همواره در تغییر ویژگی های طراحی محصولاتش بسیار محافظه کارانه عمل می کند و هیچ کس انتظار ندارد که آیفون بعدی این شرکت از طراحی انقلابی نسبت به نسل قبل خود برخوردار باشد. اما ممکن است این قائده در خصوص آیفون سال ۲۰۱۷ تغییر کند، چراکه خبر می رسد یکی از اصلی ترین تامین کنندهای اپل متقاعد شده که موبایل هوشمند سال آینده این شرکت بدنه ای شیشه ای خواهد داشت.

  ادامه مطلب ...

ابزارهای اندرویدی موجود امکان دریافت «آپدیت های یکپارچه» اندورید N را نخواهند داشت.

یکی از جذابترین ویژگی هایی که برای جدیدترین نسخه اندروید موسوم به اندروید N در نظر گرفته شده، قابلیت دریافت «آپدیت های یکپارچه» است. با این ویژگی، وقتی آپدیتی فراهم باشد، سیستم عامل می تواند ایمیج مربوط به آن را در پس زمینه دانلود نموده و به صورت خودکار دفعه بعدی که موبایل تان را ریبوت می کنید، آن را نصب نماید. اما شنیده ها حاکی از آن است که شاید موبایل های فعلی حتی در صورت دریافت نسخه جدید این سیستم عامل، از قابلیت فوق بی بهره باشند.

  ادامه مطلب ...

کشف فرم تازه ای از نور؛ امید به جهشی بزرگ در فناوری های ارتباطی.

گروهی از دانشمندان علم فیزیک به تازگی موفق به مشاهده شکل تازه ای از نور شده اند که می تواند به طور اساسی دیدگاه ما را درباره طیف های الکترومغناطیسی تغییر دهد. نور یکی از شناخته شده ترین پدیده های طبیعت به شمار می رود، اما به نظر می رسد هنوز هم شگفتی های فراوانی در خود نهفته دارد.

  ادامه مطلب ...